اخبار
1399/11/15 چهارشنبه
اختتامیه جشنواره مجازی دفاع مقدس(لبیک عشاق)
آیین اختتامیه جشنواره ملی لبیک عشاق برگزار شد

.

آیین اختتامیه جشنواره ملی لبیک عشاق و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ،دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی،اجتماعی دانشگاه پیام نور در این مراسم، از طریق ویدیو کنفرانس از برگزاری این جشنواره ملی تشکر کرد و گفت: در سال 99 همزمان با انتشار ویروس کرونا فعالیتهای فرهنگی ابعاد دیگری نیز پیدا کرد که علاوه بر جشنواره های ثابت همیشگی جشنواره های زیاد دیگری به آنها اضافه شد و بار فرهنگی دانشگاه امسال از سنوات گذشته بیشتر بوده است.
معاون فرهنگی،اجتماعی دانشگاه پیام نور افزود: ثبت آمار 12 هزار نفری اعزام راهیان نور برای سالهای متمادی از افتخارات دانشگاه پیام نور است و بارها شاهد اعزام این تعداد دانشجوی این دانشگاه به مناطق عملیاتی راهیان نور بوده ایم و حقیقتاً آثار زیبا و پرمفهومی از این اعزام ها ثبت شده و به یادگار مانده است.
ابراهیم زنگویی زاده رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نیز  گفت: ایران عزیز هرگز به خاطر قدرت طلبی به دنبال جنگ نبوده و ایران با فلسفه احترام به ملت ها و مرزهای کشورها و حفظ و حرمت دفاع کردن محل ظهور غیرت و همت شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در این آیین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی جوانان وطن و دانشجویان با فلسفه دفاع مقدس افزود:مقام معظم رهبری در سال 1383 در جمع دانشجویان فرمودند؛جوانان و دانشجویان مراقب باشند از دفاع مقدس و ارزش های آن در کشور غافل نشود زیرا این ارزش ها را جوانانی از همین نسل دانشجو و نخبگان جامعه ساختند و همین دانشجویان فرماندهی برخی از عملیاتهای مهم را در دوران دفاع مقدس داشتند.
زنگویی زاده در ادامه توضیح داد؛ بیش 800 اثر از سطح کشور در 16 محور ادبی،فرهنگی و...به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از داوری نفرات برگزیده مشخص شدند. 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر